Jak zwiększyć widoczność strony internetowej biura rachunkowego?

AKTUALNOŚCI

Na łamach naszego czasopisma przedstawiamy sprawdzone patenty na zmniejszenie kosztów i usprawnienie pracy, które wdrożyli we własnych organizacjach księgowe i biura rachunkowe. Te rozwiązania zostały zaprezentowane i nagrodzone podczas uroczystej gali Konferencji Podatkowo-Biznesowej „Transformacja księgowości w nowych uwarunkowaniach podatkowych w 2025 r.”.

Opis wdrożenia nowej strony dostosowanej do potrzeb klientów

Zauważyliśmy, że większość stron biur rachunkowych wygląda bardzo podobnie. Treści często powielają się, prezentując ogólne informacje typu: „działamy na rynku od X lat”, „mamy indywidualne podejście” czy „oferujemy kompleksowe usługi”. Postanowiliśmy spojrzeć na to inaczej i odświeżyć naszą stronę, dostosowując ją do oczekiwań klientów. W ramach jej modernizacji wdrożyliśmy rozwiązanie, które pozwala na lepsze dopasowanie treści do potrzeb kontrahentów. Naszym celem było wyróżnienie się na tle konkurencji oraz stworzenie funkcjonalnej i przyjaznej dla użytkownika witryny.
Po analizie potrzeb naszych klientów podzieliliśmy ich na dwie grupy:

  • osoby zakładające nową działalność gospodarczą,
  • przedsiębiorcy, którzy chcą zmienić biuro księgowe.

Na podstawie tego podziału na stronie głównej umieściliśmy dwie czytelne grafiki z przyciskami:

  • „Chcesz założyć firmę? Zarejestruj działalność z nami!”, 
  • „Zmień biuro rachunkowe. Przenieś księgowość do Meritum!”.

Każda grafika prowadzi do sekcji z treściami odpowiadającymi na konkretne potrzeby klientów. We współpracy z Fundacją Meritum Wsparcie w Starcie oprac...

TA CZĘŚĆ SERWISU DOSTĘPNA JEST TYLKO DLA PRENUMERATORÓW.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do materiałów
Zaloguj się

Przypisy