Ministerstwo Finansów i Krajowa Administracja Skarbowa rozwijają centralną infolinię KAS. Jej główną zaletą - dzięki mechanizmowi uwierzytelnienia telePIN-em - jest możliwość uzyskania przez telefon informacji objętych tajemnicą skarbową. Teraz taką możliwość mają już mieszkańcy sześciu województw: dolnośląskiego, łódzkiego, małopolskiego, opolskiego, podlaskiego i wielkopolskiego. W kolejnych miesiącach dołączą następne województwa.
Klienci mogą również załatwić swoje sprawy podatkowe przez internet w serwisie e-Urząd Skarbowy, dzięki bezpiecznym formom logowania z wykorzystaniem platformy login.gov.pl. Korzystając z e-Urzędu Skarbowego, klienci i ich pełnomocnicy mają możliwość załatwienia większości spraw bez wizyty w urzędzie skarbowym. W czasie webinarium dla podmiotów obsługujących podatników eksperci wyjaśniali, w jaki sposób księgowy lub doradca podatkowy mogą wykorzystać te narzędzia do efektywniejszej obsługi klientów.
Konto organizacji z nowymi funkcjonalnościami
Księgo...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!
Jeśli jesteś Prenumeratorem, zaloguj się, aby przeczytać artykuł w całości.