Kolejne faktury korygujące powinny odnosić się do faktury pierwotnej.
Stanowisko Dyrektora Izby Skarbowej w Bydgoszczy w interpretacji indywidualnej z 4 sierpnia 2014 roku nr ITPP3/443-234/14/MD.
Sytuacja Podatnika
Spółka w celu zwiększenia sprzedaży i przyciągnięcia potencjalnych kontrahentów przyznaje swoim Klientom upusty, rabaty i bonusy. Spółka dokumentuje rabaty zbiorczą fakturą korygującą zawierającą odniesienie do okresu, do którego się odnosi się udzielony rabat. W sytuacji zwrotu towaru, na który udzielono już rabat wystawiana jest kolejna faktura korygująca.
Odpowiedź Dyrektora Izby Skarbowej
Dyrektor odstąpił od uzasadnienia swojej decyzji zgadzając się z argumentacją Spółki, iż wystawiając kolejną f...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!
Jeśli jesteś Prenumeratorem, zaloguj się, aby przeczytać artykuł w całości.